top of page

קרפ כוסמת טבעוני

english recipe below

בלי הרבה מילים, קרפ כוסמת הוא דבר נהדר.

שלושה מרכיבים בלבד:

כוסמת ירוקה

מים

ומלח


אם רוצים להתפרע אפשר להוסיף גם תבלינים כיד הדמיון, ואפילו כמה עלי בזיליקום...


אני אוהבת למלא את הקרפ בלאבנה טבעונית, אבל כל ממרח אהוב יתאים.

מטגנת קצת בצל עם פטריות ותרד, מוסיפה מעל...בכלל מעדן.

** חשוב- להשתמש במחבת נון סטיק כדי למנוע הידבקות, וגם- להפוך את הקרפ רק כשהוא כבר ממש מתהפך בקלות. איך יודעים? מנסים להכניס את המרית בעדינות מתחת לקרפ, אם הוא מסרב, לא מתעקשים, נותנים לו עוד דקה על המחבת. לפני ההפיכה חשוב להעביר את המרית על כל החלק התחתון של הקרפ, לוודא שאין אף חתיכה שדבוקה למחבת.








מרכיבים:

2 כוסות כוסמת ירוקה שהושרו למשך לילה (מינימום שלוש שעות)

2 כוסות מים

חצי כפית מלח

תבלינים אהובים לפי הטעם- לא חובה


הכנה:

במעבד מזון טוחנים את כל המרכיבים עד שמתקבלת בלילה חלקה.

מחממים מחבת נון סטיק על אש בינונית, הוא מוכן לקרפ הראשון אם שמים את כף היד קרוב למחבת ומרגישים חום.

הופכים את הקרפ כשהחלק העליון יבש, כמו בסרטון המצורף.

להפוך את הקרפ רק כשהוא כבר ממש מתהפך בקלות. איך יודעים? מנסים להכניס את המרית בעדינות מתחת לקרפ, אם הוא מסרב, לא מתעקשים, נותנים לו עוד דקה על המחבת. לפני ההפיכה חשוב להעביר את המרית על כל החלק התחתון של הקרפ, לוודא שאין אף חתיכה שדבוקה למחבת.



Ingredients: 2 cups green buckwheat soaked overnight (minimum three hours) 2 glasses of water Half a teaspoon of salt Favorite spices to taste - not mandatory


preparation: In a food processor, grind all the ingredients until smooth overnight. Heat a non-stick pan over medium heat, it is ready for the first crepe if you put your palm close to the pan and the pan feels heat. Turn the crepe over when the top is dry, as in the attached video. Turn the crepe only when it is flipping easily. How do you know? Try to put the spatula gently under the crepe, if the crep feels like it is still stuck to the pan, do not insist, give it another minute on the pan. Before turning it is important to move the spatula over the entire bottom of the crepe, making sure there is not a single piece stuck to the pan.

bottom of page